Poznámka:
Jsme malou účetní firmou nabízející služby v oblasti vedení účetnictví malým a středním firmám. Hledáme osobu, která se nebojí různorodé práce, je zodpovědná a má pozitivní přístup k práci.
Naše požadavky:
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, přesnost, loajalita.
- Analytické myšlení.
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
- Polský anebo anglický jazyk minimálně na komunikativní úrovni výhodou.
- Uživatelskou znalost práce na PC - MS Office.
- Pozitivní přístup k práci.
- Znalosti v daňové a účetní oblasti výhodou.
- Reprezentativní vystupování.
Náplň práce:
- Komunikace se státní správou.
- Příprava smluv.
- Zpracování statistických tabulek a pracovních seznamů.
- Zajišťování chodu kanceláře, udržování pořádku, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení.
- Uvádění návštěv a příprava zasedací místnosti pro jednání.
- Zpracování příchozí a odchozí pošty.
- Vedení pokladny s drobnou hotovostí.
- Vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s klienty účetní kanceláře.
Nabízíme:
- Příspěvek na stravování.
- Školení v daňové oblasti.
- Bonusy a prémie.
- Různorodou a odpovědnou práci.
- Nástup možný ihned
- Přátelský kolektiv.
- Drobné občerstvení na pracovišti.
Zaměstnanecké výhody:
- příspěvek na stravování.
- bonusy a prémie.
Životopis zasílat na e-mail