Vzdělání
Obor
Pracovní poměr
Provoz

Bystřice pod Hostýnem
Referent / referentka na úseku územního plánování

Obor:
Specialisté v oblasti územního a dopravního plánování
Počet volných míst:
1
Provoz:
Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:
Pracovní poměr - plný
Minimální stupeň vzdělání:
VŠ magisterské
Doba zaměstnání:
od 1. ledna 2026 do neurčito
Mzdové rozpětí:
od 33 280 Kč/měsíc 38 570 Kč/měsíc
Poznámka:
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Vykonávaná činnost: zajišťování činnosti úřadu územního plánování v obci s rozšířenou působností - Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti: Podmínka vzdělání: * autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství * vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování * vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura a urbanismus, stavebnictví, geografie nebo příbuzného technického či přírodovědného oboru * středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání stavebního, technického nebo příbuzného směru orientace v projektové dokumentaci, výborná znalost práce na PC, analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič) - Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe v oboru územně plánovací činnosti ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování nebo stavebního řádu, znalost souvisejících právních předpisů, orientace v GIS systémech nebo CAD - Nabízíme: zaškolení v průběhu adaptace, další vzdělávání a profesní rozvoj, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích - Předpokládaný nástup je leden 2026 (případně dle dohody), Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou, Platová třída: 11. v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (33.280 Kč až 38.570 Kč), Osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů - Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče - Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027 - Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. * Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 05.12.2025 (včetně) * Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem) *Způsob a místo podání písemné přihlášky: Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka ÚP II.“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy * Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví: Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička, tel. 573 501 926, e-mail: Monika.Myskova@mubph.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení, případně dle předchozí domluvy. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí lhůty skartovány.
Místo výkonu práce
Město Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 76861 Bystřice pod Hostýnem
Kontakt:
,
ZPĚT NA VÝPIS PRACOVNÍCH POZIC