Logo magazínu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

2/9
Prohlédnout znovu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

Video se připravuje ...
Aston Martin Lagonda ze 4. generace, kterých vzniklo jen 105 kusů. | Z archivu Filipa Turka
Rolls-Royce Camargue z roku 1973 byl v té době nejdražším vozem na světě. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin DB7 Vantage Protype V12 vyrobili na konci 90. let. Pod kapotou se mu skrývá dvanáctiválcový motor. | Z archivu Filipa Turka
Jaguar XJR-S z konce 80. let. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin Virage z konce osmdesátých let. | Z archivu Filipa Turka
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček

Krampolův kamarád Schmiedberger: Proč ho nedají k Hance do hrobu?!

Prázdné hotely i pláže: Mallorca má, co chtěla. Bojovala proti turistům a teď se diví, kde jsou

Babišova zrzka i Piráti s „těžkou váhou“: Vyplácí se stranám sázka na influencery? Experti mají jasno

Oživování mladého fotbalisty (15) po zásahu elektrickým výbojem: Přišlo to z „čistého nebe“!?

Nejdéle vězněný Čech: Vraha Vocáska pustí na svobodu!? Unikl i oprátce

Smrt biatlonistky Dahlmeierové (†31): Mrazivá slova maminky