Logo magazínu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

1/9
Prohlédnout znovu

Podcast: „Dnešní auta v galeriích umění nebudou,“ říká sběratel luxusních vozů Filip Turek

Video se připravuje ...
Aston Martin Lagonda ze 4. generace, kterých vzniklo jen 105 kusů. | Z archivu Filipa Turka
Rolls-Royce Camargue z roku 1973 byl v té době nejdražším vozem na světě. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin DB7 Vantage Protype V12 vyrobili na konci 90. let. Pod kapotou se mu skrývá dvanáctiválcový motor. | Z archivu Filipa Turka
Jaguar XJR-S z konce 80. let. | Z archivu Filipa Turka
Aston Martin Virage z konce osmdesátých let. | Z archivu Filipa Turka
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček
Hostem pořadu Blesk Podcast byl sběratel aut Filip Turek. | Blesk:Jakub Poláček

Hejtmanka Vildumetzová „na životní křižovatce“: Konec kvůli krachu manželství?!

Překvapivá slova Dády Patrasové (69): Rozporuje dědictví po Aničce (†29)! I majetek...

Duka (†82) bojoval o život do poslední chvíle. Proč nešel dřív do církevního důchodu?

Velký čtenářský průzkum: Řekněte nám, co vás baví na Blesku!

„Pach mrtvoly ze sebe nesmyjete celé dny,“ vzpomíná legenda pražské kriminálky, emeritní major Hyhlík

ZNÁMKY Slavie: Sadílkův nejlepší výkon, nešťastník Provod. Talent ukázal potenciál