Ladislav (63) reklamoval vůz z autobazaru: Díky Blesku omluva a 10 tisíc!
Šťastný pan Sedlačík s finanční kompenzací.
|
David Malík
Mgr. Lukáš Zelený, Ombudsman Blesku
|
Jiří Koťátko
Pobočka autobazaru v Ostravě, kde pan Sedlačík vůz hned po první návštěvě zakoupil.
|
David Malík
„Byl jsem moc rád, když jsem našel auto, které splňovalo všechny moje podmínky. Radost z něj jsem měl ale jen pár měsíců, než jsem začal zjišťovat zjišťovat různé závady,“ říká Ladislav.
|
David Malík
„Byl jsem moc rád, když jsem našel auto, které splňovalo všechny moje podmínky. Radost z něj jsem měl ale jen pár měsíců, než jsem začal zjišťovat zjišťovat různé závady,“ říká Ladislav.
|
David Malík
„Byl jsem moc rád, když jsem našel auto, které splňovalo všechny moje podmínky. Radost z něj jsem měl ale jen pár měsíců, než jsem začal zjišťovat zjišťovat různé závady,“ říká Ladislav.
|
David Malík