Konec kouřícím výfukům. Europoslanci chtějí přísnější snížení emisí u aut
Evropská komise chtěla limit od roku 2025 snížit o 15 procent a od roku 2030 o 30 procent
|
profimedia.cz
Europoslanci zvedli ruku pro návrh, podle kterého od roku 2030 nově vyrobená auta budou muset vypouštět o 40 procent oxidu uhličitého méně, než stanoví norma pro rok 2021
|
Profimedia.cz
Europoslanci zvedli ruku pro návrh, podle kterého od roku 2030 nově vyrobená auta budou muset vypouštět o 40 procent oxidu uhličitého méně, než stanoví norma pro rok 2021
|
Profimedia.cz
Jedy z výfuků: Je jich víc, než si myslíme
|
Opel
Europoslanci se ve středu nakonec rozhodli pro variantu, která počítá pro roky 2025 a 2030 se snížením o 20, respektive o 40 procent. Návrh Evropský parlament schválil poměrem hlasů 389 proti 239
|
Profimedia
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
|
Blesk/ Robert Klejch
Europoslanci se ve středu nakonec rozhodli pro variantu, která počítá pro roky 2025 a 2030 se snížením o 20, respektive o 40 procent. Návrh Evropský parlament schválil poměrem hlasů 389 proti 239
|
profimedia
Europoslanci se ve středu nakonec rozhodli pro variantu, která počítá pro roky 2025 a 2030 se snížením o 20, respektive o 40 procent. Návrh Evropský parlament schválil poměrem hlasů 389 proti 239
|
archiv