Překvapivý nákupní mýtus: Šetříme ve velkém? Velké balení nemusí být výhodnější, ukázal test
Posvítili jsme si na velká a malá balení. Jak výhodná jsou?
|
koláž Blesk
Podle průzkumu společnosti Skála&Šulc realizuje velké nákupy u jednoho obchodníka asi 24 % Čechů jednou týdně, 22 % pak alespoň 2× do měsíce a 26 % lidí jednou za měsíc.
|
iStock
Větší balení není vždy levnější. Celých 20 % z našeho výběru 30 produktů bylo levnějších v malém balení!
|
Archiv Blesku
Je menší skutečně dražší?
|
Online nabídka českých obchodů 18. až 31. 8.
Větší balení není vždy levnější. Celých 20 % z našeho výběru 30 produktů bylo levnějších v malém balení!
|
Archiv Blesku
Sherlockův pes si posvítil na velká balení. Někdy je výhodnější se jim vyhnout.
|
archiv deníku Blesk
Jak Češi nakupují?
|
Infografika Blesk a AI Midjourney