Logo magazínu

Překvapivý nákupní mýtus: Šetříme ve velkém? Velké balení nemusí být výhodnější, ukázal test

2/7
Prohlédnout znovu

Překvapivý nákupní mýtus: Šetříme ve velkém? Velké balení nemusí být výhodnější, ukázal test

Posvítili jsme si na velká a malá balení. Jak výhodná jsou? | koláž Blesk
Podle průzkumu společnosti Skála&Šulc realizuje velké nákupy u jednoho obchodníka asi 24 % Čechů jednou týdně, 22 % pak alespoň 2× do měsíce a 26 % lidí jednou za měsíc. | iStock
Větší balení není vždy levnější. Celých 20 % z našeho výběru 30 produktů bylo levnějších v malém balení! | Archiv Blesku
Je menší skutečně dražší? | Online nabídka českých obchodů 18. až 31. 8.
Větší balení není vždy levnější. Celých 20 % z našeho výběru 30 produktů bylo levnějších v malém balení! | Archiv Blesku
Sherlockův pes si posvítil na velká balení. Někdy je výhodnější se jim vyhnout. | archiv deníku Blesk
Jak Češi nakupují? | Infografika Blesk a AI Midjourney

Pavel pověřil Babiše! Hrad potvrdil posun v jednání o vládě, šéf ANO ji chce mít do půlky prosince

Herec Jiří Lábus (75): Utajená rodina!

Strašák jménem CHOPN: Plíživá nemoc ohrožuje Čechy! Koho se týká?

Kardinál Duka po akutní operaci: Dlouhý pobyt v nemocnici. O předávání metálů přijde

Trump na vyšetření po modřinách a otoku nohou: Velká zpráva o jeho zdraví

Obchodní ředitel Plzeňského prazdroje Roman Trzaskalik v Hráčích: Pozor! Vesnické hospody jsou v ohrožení!