Důstojná brána do Prahy: Terminál Smíchov skloubí 11 druhů dopravy, vyřeší i problém „nevzhlednosti“
36
/
44
Prohlédnout znovu
Důstojná brána do Prahy: Terminál Smíchov skloubí 11 druhů dopravy, vyřeší i problém „nevzhlednosti“
Vyroste z pomyslného ošklivého káčátka okrasa celé Prahy? Srovnání nynějšího a budoucího stavu smíchovského železničního nádraží.
|
Koláž Blesk
Co zmizí, bude betonový baldachýn před nádražní budovou, který ji podle odborníků zbytečně hyzdí.
|
David Zima
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Smíchovská lávka dlouhá léta sloužila pro bezpečný pěší přechod ze Smíchova do Radlic. S ohledem na budoucí změny však už pro ni na mapách nezbude místo. Nahradí ji nová, modernější.
|
David Zima
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto podle vizualizací bude nejmodernější a největší dopravní terminál v Praze vypadat.
|
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy
Takto by měl nový terminál vypadat. Oproti stávajícímu stavu je to velká změna.
|
David Zima
Takto by měl nový terminál vypadat. Oproti stávajícímu stavu je to velká změna.
|
David Zima
Takto by měl nový terminál vypadat. Oproti stávajícímu stavu je to velká změna.
|
David Zima
Takto by měl nový terminál vypadat. Oproti stávajícímu stavu je to velká změna.
|
David Zima
Takto by měl nový terminál vypadat. Oproti stávajícímu stavu je to velká změna.
|
David Zima
Vlakové náraží na Smíchově bude do budoucnosti zastřešené. Na jednom velkém prostoru se zde bude setkávat vlaková, tramvajová, automobilová, cyklistická, autobusová, podzemní – a možná i říční doprava.
|
David Zima
Stávající Smíchovská lávka půjde k zemi. Nahradí ji modernější, která bude lemovat nově vzniklý terminál.
|
David Zima
Vlakové náraží na Smíchově bude do budoucnosti zastřešené. Na jednom velkém prostoru se zde bude setkávat vlaková, tramvajová, automobilová, cyklistická, autobusová, podzemní – a možná i říční doprava.
|
David Zima
V těchto místech vyroste nová obytná čtvrť.
|
David Zima
Vlakové náraží na Smíchově bude do budoucnosti zastřešené. Na jednom velkém prostoru se zde bude setkávat vlaková, tramvajová, automobilová, cyklistická, autobusová, podzemní – a možná i říční doprava.
|
David Zima
Tramvajová smyčka zůstane zachovaná, protože podle IPR ji může dopravní podnik s ohledem na vytíženost tramvajové dopravy flexibilně používat.
|
David Zima
Stará nádražní budova bude doplněna o moderní zástavbu.
|
David Zima
S tímto stavením už se v projektu nepočítá. Bude se bourat a nahradí jej novostavba v rámci Terminálu Smíchov.
|
David Zima
S tímto stavením už se v projektu nepočítá. Bude se bourat a nahradí jej novostavba v rámci Terminálu Smíchov.
|
David Zima
Z jižních nástupišť se dnes lze dostat pouze na ulici nebo do metra. Prodloužením nádražní budovy by cestující mohli putovat i směrem do ní.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Takto vypadá nádraží na Smíchově dnes.
|
David Zima
Místo autobusových zastávek a obratiště vznikne fungl nová ulice.
|
David Zima
Místo autobusových zastávek a obratiště vznikne fungl nová ulice.
|
David Zima
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Na Smíchově by měl vzniknout velký dopravní uzel.
|
A 69 - architekti s.r.o.
Takto si architekti představují budoucí podobu Terminálu Smíchov.
|
David Zima
Neveliké prostory Malé galerie vedle smíchovské radnice vyplňují informační materiály ohledně zbudování tzv. Terminálu Smíchov.
|
David Zima
V první fázi projektu Terminálu Smíchov by mohlo vypadat takto. Nakonec by zde však měl vzniknout reprezentativní park s budovou celopražského významu.
|
David Zima
Takto vypadá v současné době autobusové nádraží Na Knížecí.
|
David Zima
Neveliké prostory Malé galerie vedle smíchovské radnice vyplňují informační materiály ohledně zbudování tzv. Terminálu Smíchov.
|
David Zima
Součástí expozice je i názorný trojrozměrný model toho, jak by měl být terminál výškově koncipován s ohledem na osobní i nákladní vlakovou dopravu, metro, autobusovou dopravu či tramvaje.
|
David Zima
Rozchod Babišových: Co bude s „rodinným“ holdingem?
Wimbledonská šampionka Vondroušová po oznámení rozvodu: Zpověď o bolavém období
Putin po volbách zalezl. V posledních dvou týdnech neopouští své pracovny
Stop turistům v dalším dovolenkovém ráji Čechů! Na "Kanárech" pro ně chystají speciální daň
Hrůza v Macoše: Do propasti skočili dva muži! Jeden se měl před tím ještě zastřelit
Ministr Hladík o zálohování plechovek a petek: Kus za čtyři koruny. Jak to bude fungovat?