Tramvajové smyčky v centru Prahy? DPP vytipuje potřebná místa, tramvaje dostanou klimatizaci
Magistrát hlavního města hodlá v centru Prahy zřídit nové obratiště, které by tramvaje využívaly při mimořádných situacích. (ilustrační foto)
|
Martin Sekanina
Magistrát hlavního města hodlá v centru Prahy zřídit nové obratiště, které by tramvaje využívaly při mimořádných situacích. (ilustrační foto)
|
Daniel Vitouš
Polovina tramvají Škoda 15 ForCity, které má dopravní podnik ve svém vozovém parku, není klimatizovaná. Do dvou let by měly být klimatizované všechny. (ilustrační foto)
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Polovina tramvají Škoda 15 ForCity, které má dopravní podnik ve svém vozovém parku, není klimatizovaná. Do dvou let by měly být klimatizované všechny. (ilustrační foto)
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Polovina tramvají Škoda 15 ForCity, které má dopravní podnik ve svém vozovém parku, není klimatizovaná. Do dvou let by měly být klimatizované všechny. (ilustrační foto)
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Polovina tramvají Škoda 15 ForCity, které má dopravní podnik ve svém vozovém parku, není klimatizovaná. Do dvou let by měly být klimatizované všechny. (ilustrační foto)
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC
Magistrát hlavního města hodlá v centru Prahy zřídit nové obratiště, které by tramvaje využívaly při mimořádných situacích. (ilustrační foto)
|
Daniel Vitouš
Magistrát hlavního města hodlá v centru Prahy zřídit nové obratiště, které by tramvaje využívaly při mimořádných situacích. (ilustrační foto)
|
Daniel Vitouš
Magistrát hlavního města hodlá v centru Prahy zřídit nové obratiště, které by tramvaje využívaly při mimořádných situacích. (ilustrační foto)
|
A. Malachovský, reprofoto TV Prima
Polovina tramvají Škoda 15 ForCity, které má dopravní podnik ve svém vozovém parku, není klimatizovaná. Do dvou let by měly být klimatizované všechny. (ilustrační foto)
|
Blesk:Daniel Ćernovský, CNC