»Nechci být tvá poslední tramvaj!« Sražených chodců v Praze přibývá, nová kampaň to má změnit
Dopravní podnik rozjel v Praze novou osvětou kampaň, která varuje chodce před nebezpečím srážky s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet.
|
David Zima
Tramvaj je nápaditá svým výtvarným ztvárněním.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj bude po Praze jezdit v ojedinělém provedení. Zatím se neví, na jaké lince.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj bude po Praze jezdit v ojedinělém provedení. Zatím se neví, na jaké lince.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů.
|
Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá.
|
Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá.
|
Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá.
|
Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá.
|
Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá.
|
Alexandr Malachovský
Jen za loňský rok evidovali pražští policisté 104 kolizí tramvaje s chodcem.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet.
|
David Zima
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet.
|
David Zima
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají.
|
Alexandr Malachovský