Logo magazínu

»Nechci být tvá poslední tramvaj!« Sražených chodců v Praze přibývá, nová kampaň to má změnit

1/55
Prohlédnout znovu

»Nechci být tvá poslední tramvaj!« Sražených chodců v Praze přibývá, nová kampaň to má změnit

Dopravní podnik rozjel v Praze novou osvětou kampaň, která varuje chodce před nebezpečím srážky s tramvají. | Alexandr Malachovský
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet. | David Zima
Tramvaj je nápaditá svým výtvarným ztvárněním. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Tramvaj bude po Praze jezdit v ojedinělém provedení. Zatím se neví, na jaké lince. | Alexandr Malachovský
Tramvaj bude po Praze jezdit v ojedinělém provedení. Zatím se neví, na jaké lince. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Jak venkovní polepení, tak i výzdoba interiéru napovídá, k jakým účelům tramvaj vlastně vznikla. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik názorně demonstroval na třech figurínách, co se jim stane v momentě, kdy předstoupí před tramvaj jedoucí v plné rychlosti. Důsledky pro lidi bývají nezřídka fatální. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
I když se řidič snaží brzdit sebevíc, i přes nejlepší reflex musí spoléhat na brzdné síly tramvaje. Ta přitom při padesátikilometrové rychlosti brzdí zhruba 42 metrů. | Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá. | Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá. | Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá. | Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá. | Alexandr Malachovský
Srážek chodců tramvajemi bohužel v hlavním městě přibývá. | Alexandr Malachovský
Jen za loňský rok evidovali pražští policisté 104 kolizí tramvaje s chodcem. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Tramvaj může v Praze jet maximálně 60 km/h. Při této rychlosti je prakticky nemožné, aby řidič stihl zabrzdit před chodcem, který mu znenadání předstoupí před vůz. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Následky srážek chodců s tramvají bývají mnohdy fatální. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet. | David Zima
Následky srážky tramvaje s chodcem nebývají nikdy příjemné. Přitom se jim dá předcházet. | David Zima
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský
Dopravní podnik hl. m. Prahy představil nově polepenou tramvaj, která upozorňuje na úskalí srážek chodců s tramvají. | Alexandr Malachovský

Václav Moravec exkluzivně v Hráčích: Poprvé prozradil, kolik bere!

USA proti Íránu poprvé použili strašlivou bombu: Satelitní snímky ukázaly, kde se zavrtal »louskáček bunkrů!«

V Česku hrozí silné bouřky a kroupy. Ve čtvrtek vedro až 35 °C, sledujte radar Blesku

Pokuty a zákazy přehledně: Co všechno se v oblíbené zemi Čechů nesmí?

Profesor Neužil o Jiřině Bohdalové (94): Selhávalo jí srdce! Po hodině a půl ožilo…

Lela se synem opět v nemocnici: Noc strachu a hrůzy