Logo magazínu

Plzeňská „housenka“ bude brázdit pražské ulice: Mezi Palmovkou a Letňany vyzkouší nový trolejbus

23/23
Prohlédnout znovu

Plzeňská „housenka“ bude brázdit pražské ulice: Mezi Palmovkou a Letňany vyzkouší nový trolejbus

Pražský dopravní podnik testuje nový kloubový trolejbus na trase mezi Palmovkou a Letňany. | Koláž Blesk
Na první pohled trolejbus zaujme cestující. Nejen že je vyvedený v jiných barvách, než je pro vozidla pražské MHD běžné, ale rovněž má nápadné sběrače v zadní části vozu. | David Zima
Ačkoliv vozidlo bude na čas brázdit silnice Prahy, dosud na něm zůstává plzeňský znak - doklad místa původu. | David Zima
Dopravní podnik hl. m. Prahy testuje na trase mezi Palmovkou a Letňany nový kloubový elektrobus. Pokud se osvědčí, mohl by v Praze jezdit nastálo v rámci elektrifikované linky č. 140. | Dopravní podnik hl. m. Prahy
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic. | David Zima
Takto vypadají útroby nízkopodlažního kloubového trolejbusu. | David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu. | David Zima
Na první pohled trolejbus zaujme cestující. Nejen že je vyvedený v jiných barvách, než je pro vozidla pražské MHD běžné, ale rovněž má nápadné sběrače v zadní části vozu. | David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu. | David Zima
Pohled do útrob nízkopodlažního kloubového trolejbusu Škoda 27Tr. | David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu. | David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu. | David Zima
Řidič má ze své kabiny parádní přehled o silničním provozu. | David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících. | David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu. | David Zima
Takto vypadá interiér trolejbusu. | David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících. | David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících. | David Zima
Nový trolejbus Škoda 27Tr je ekologický, útulný, tichý - a díky svým proporcím také kapacitně velice dobře vybaven. Svézt se v něm může až 131 cestujících. | David Zima
Jedná se o nejdelší trolejbus v Praze. Zkoušen bude po dobu necelých tří týdnů. | David Zima
Takto vypadá interiér zkoušeného nízkopodlažního kloubového trolejbusu. | David Zima
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic. | David Zima
Nový kloubový nízkopodlažní trolejbus Škoda 27Tr zkouší Dopravní podnik kvůli chystané elektrifikaci trasy linky č. 140, která jezdí z Palmovky do Miškovic. | David Zima

Co víme o íránském jaderném komplexu Fordo: Supertajné a střežené továrny v masivu skal!

Václav Upír Krejčí po krutém rozvodu: Utajená druhá svatba!

Ohnivá pohroma pro Chorvatsko! Kdo chce Čechy vyhnat z ráje? Místní loví »šíleného žháře«

Meteorologové varují: Nejdřív tropických s 32 °C a pak hrozí bouřky s obřími kroupami!

Levné Chorvatsko? Zapomeňte! Spočítali jsme za vás, kolik dáte za oběd, zmrzlinu či pivo

Pohřeb Tomáška, kterého zabil „mozkožrout“: Loučili se kamarádi i spoluhráči