Boj o železniční most: Praha i SŽ sepsuly studii spolku Nebourat. V čem vidí problém?
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ham
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Martin Přibyl
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Ladislav Křivan
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Železniční most spojuje Výtoň se Smíchovem.
|
Blesk:Michal Protivansky
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat
Správa železnic na mostě provedla antikorozní a materiálové zkoušky, spolek Nebourat tvrdí, že po těchto zásazích nebyl most řádně ošetřen.
|
Nebourat