Logo magazínu

Kontroverze zbrusu nové Štvanické lávky: Rezavé fleky, plocha pro sprejery a světelná past na hmyz?

5/60
Prohlédnout znovu

Kontroverze zbrusu nové Štvanické lávky: Rezavé fleky, plocha pro sprejery a světelná past na hmyz?

štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
Lávku už posprejovali | Čtenář Blesku
Lávku už posprejovali | Čtenář Blesku
Lávka okamžitě začala reznout, je to ale správně. | Čtenář Blesku
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice | ČTK / Krumphanzl Michal
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha. | ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha. | ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha. | ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha. | ČTK / Kamaryt Michal
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | David Malík
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Prefabrikované betonové segmenty, ze kterých se lávka skládá, vznikaly v betonárně ve Štětí. | David Zima
Ve druhé polovině roku 2023 už tudy budou proudit Pražané z Holešovic do Karlína, a naopak. | David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby. | David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby. | David Zima
Štvanická lávka vzniká od roku 2021. Hotova má být v roce 2023. | David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky. | David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky. | David Zima

Pavel v zemi samurajů: Šílené vedro přes 36 °C! Obdivoval šinkanzen a hrad z „bondovky“

Zemřel praotec metalu Ozzy Osbourne (†76): Stihl vysněnou rozlučku!

Trumpa dohání kauza Epstein: Fotky ukazují pedofila na jeho „svatbě století“. A k tomu svědectví bratra

Mámě Lucii (38) rakovinu plic odhalili až v pokročilém stádiu: Smrtelná nemoc přišla tiše

Zpěvačka Ewa Farna šla s pravdou ven: Proč si najednou mění jméno!

Známá reportérka končí v extralize. Kluby si stěžovaly na její práci, zůstane u fotbalu