Kontroverze zbrusu nové Štvanické lávky: Rezavé fleky, plocha pro sprejery a světelná past na hmyz?
28
/
60
Prohlédnout znovu
Kontroverze zbrusu nové Štvanické lávky: Rezavé fleky, plocha pro sprejery a světelná past na hmyz?
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
Lávku už posprejovali
|
Čtenář Blesku
Lávku už posprejovali
|
Čtenář Blesku
Lávka okamžitě začala reznout, je to ale správně.
|
Čtenář Blesku
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Kamaryt Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
štvanická lávka propojuje Holešovice a Karlín. Jednodušší přístup získala i Štvanice
|
ČTK / Krumphanzl Michal
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín
|
David Malík
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Několik nákladních aut stojí na Štvanické lávce při zátěžové zkoušce, 22. června 2023, Praha.
|
ČTK / Kamaryt Michal
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
David Malík
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku
|
Blesk
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout.
|
David Zima
Prefabrikované betonové segmenty, ze kterých se lávka skládá, vznikaly v betonárně ve Štětí.
|
David Zima
Ve druhé polovině roku 2023 už tudy budou proudit Pražané z Holešovic do Karlína, a naopak.
|
David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby.
|
David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby.
|
David Zima
Štvanická lávka vzniká od roku 2021. Hotova má být v roce 2023.
|
David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky.
|
David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky.
|
David Zima
Život Olinky (†3) vyhasl při tragické nehodě: Dojemná zpověď maminky
Záhadné úmrtí Simony Postlerové (†59): Před smrtí volala Bohdalce! A vyhnula se poslední roli
Babiš na svatbě: Na zámku oddal „své první novomanžele“. A budou následovat další páry
Masivní opatření kvůli hokejové mánii v Česku: Bezletová zóna a policisté s dlouhými zbraněmi
Kadyrov na inauguraci Putina: Úsměvy, ale i spekulace o zdraví. Připravují se na jeho konec?
Velká zpověď trenéra Rulíka před MS: Co slibuje fanouškům?! ...a přiznání ze soukromí