Logo magazínu

Holešovice a Karlín jsou si od pátku o kus blíž. Dlouho očekávaná Štvanická lávka je otevřená!

27/86
Prohlédnout znovu

Holešovice a Karlín jsou si od pátku o kus blíž. Dlouho očekávaná Štvanická lávka je otevřená!

Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Na Štvanici byla zahájena stavba nové Štvanické lávky někdy také známé jako HolKa | Blesk:Tonda Tran
Na Štvanici byla zahájena stavba nové Štvanické lávky někdy také známé jako HolKa | Blesk:Tonda Tran
Na Štvanici byla zahájena stavba nové Štvanické lávky někdy také známé jako HolKa | Blesk:Tonda Tran
Na Štvanici byla zahájena stavba nové Štvanické lávky někdy také známé jako HolKa | Blesk:Tonda Tran
Nástup na Štvanickou lávku | IPR
Štvanická lávka | IPR
Jeden díl Štvanické lávky | IPR
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Doslova z ptačí perspektivy si můžete prohlédnout, jak mezi břehy Karlína, Štvanice a Holešovic vznikala štvanická lávka HolKa. | Skanska
Video se připravuje ...
Speciální příkrov plachet napomáhá tomu, aby epoxidová malta mezi jednotlivými díly rychleji schnula. | David Zima
Stavba Štvanické lávky finišuje. Zbývá dodělat zábradlí u zídek, na kterém bude instalováno LED osvětlení. | David Zima
Takovýto pohled na panorama Prahy a zejména pražských Hradčan Pražané ještě neznají. | David Zima
Takovýto pohled na panorama Prahy a zejména pražských Hradčan Pražané ještě neznají. | David Zima
Z Karlína na Štvanici se už dá dojít suchou nohou. Kvůli probíhající stavbě tudy však mohou projít pouze pracovníci, kteří dávají lávku dohromady. | David Zima
Po svém zprovoznění nabídne Štvanická lávka nejen novou pěší a cyklistickou trasu z jednoho břehu na druhý, ale zároveň naskytne i pohledy na město, na které Pražané dosud nejsou zvyklí. | David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky. | David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky. | David Zima
Celá lávka se skládá z několika desítek segmentů, které k sobě pojí epoxidová malta. Jedinou výjimkou je tzv. křižovatka relativně uprostřed mostu. Jedná se o místo, kdy se napojuje rampa ze Sťvanice přímo na tělěso lávky. | David Zima
Štvanická lávka vzniká od roku 2021. Hotova má být v roce 2023. | David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby. | David Zima
Lávka je určena především pro pěší a cyklisty. Je však zároveň dimenzovaná i pro to, aby tudy v případě nouze mohly projet vozidla - najmě sanitka záchranné služby. | David Zima
Ve druhé polovině roku 2023 už tudy budou proudit Pražané z Holešovic do Karlína, a naopak. | David Zima
Prefabrikované betonové segmenty, ze kterých se lávka skládá, vznikaly v betonárně ve Štětí. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Lávka HolKa je realizovaná tak, aby si poradila ještě s horší povodní, než Prahu zastihla v roce 2002. Pokud nebude zbytí, bude dokonce umět svůj úsek mezi Štvanicí a Holešovice o pár metrů nadzvednout. | David Zima
Prefabrikované betonové segmenty, ze kterých se lávka skládá, vznikaly v betonárně ve Štětí. | David Zima
Video se připravuje ...
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | Blesk
Dokončení stavebních prací na Štvanické lávce se blíží, hotovo by mělo být během první poloviny letošního roku | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | Blesk:David Malik
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | Blesk:David Malik
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | Blesk:David Malik
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | Blesk:David Malik
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík
Štvanická lávka je od pátku v provozu. Tři sta metrů dlouhá betonová konstrukce spojuje Holešovice a Karlín | David Malík

„Neštítí se ničeho.“ Opozice grilovala vládu, Fiala se bránil: „Nic nezametáme!

Zdravotní problémy Haliny Pawlowské: Ani krok bez přístroje s kyslíkem!

Velký souboj o šéfa či šéfku ČT je tu: Uspěje Chudárek, Šmuclerová, nebo někdo jiný?

Otřesný případ z Thomayerovy nemocnice u soudu: Zdravotní sestra vážně zranila novorozeně?!

Psycholog Vymětal k vraždícímu primáři: Nepochopitelné i pro lékaře a zdravotníky. Obětí je i rodina pachatele

Praneteř Jana Kubiše k výročí atentátu na Heydricha: Za rodinu bychom padli...ale za stát se nám nechce