Logo magazínu

Jak se tramvaje měnily v čase

4/6
Prohlédnout znovu

Jak se tramvaje měnily v čase

Elektrotechnik František Křižík pózuje v červenci 1891 na Letné před prvním elektrickým tramvajovým vozem v českých zemích | Archiv DPP
Otevřený letní vůz koňky z roku 1886, předchůdce elektrické tramvaje. Letní vozy byly mezi cestujícími velmi oblíbené | Archiv DPP
Poslední jízda pražské koňky se uskutečnila 12. května 1905 na její poslední trati přes Karlův most. Od té doby Prahou jezdily už jen elektrické tramvaje | Archiv DPP
Křižíkův nový dopravní podnik se jmenoval Elektrická dráha Praha – Libeň – Vysočany. Fotka pochází ze zkušební jízdy při technicko-policejní zkoušce v březnu 1896 | Archiv DPP
Typická souprava meziválečného období největšího rozkvětu pouličních elektrických drah – obousměrný motorový vůz a vlečný vůz typu „krasin“ | Archiv DPP
V poválečném období přinesly revoluci do tramvajové dopravy moderní čtyřnápravové tramvaje řady T. Nejpočetnějším zástupcem se stala řada T3 | Archiv DPP

Maláčová spojuje SOCDEM s komunisty: Zrada »přes kopírák« jak za Fierlingera! Varují Paroubek i Šmarda

Dáda, Felix a Felix junior po smrti Aničky (†29): První štěstí zničené rodiny!

Moderátor Václav Moravec v Hráčích: Povolal právníky kvůli kauze vydírání v ČT!

Radka po borelióze skončila upoutaná na lůžko: Bolest ji připravila i o chvíle s dcerou

Svatba miliardáře Jeffa Bezose a bývalé novinářky: První snímky z obřadu!

Sousedé o vražedkyni Mirce: Slyšela hlasy a ubodala synka! Podle úřadů se odebrání dítěte bála zbytečně