Logo magazínu

Velké změny na hlaváku. Místo parkoviště nový park, místo bezdomovců tramvaje, a co přechod přes magistrálu?

25/39
Prohlédnout znovu

Velké změny na hlaváku. Místo parkoviště nový park, místo bezdomovců tramvaje, a co přechod přes magistrálu?

Rada hlavního města schválila návrh studie, který počítá s výstavbou tramvajové trati z Václavského náměstí na hlavní nádraží. | Koláž Blesk
Koleje povedou skrz Vrchlického sady. | Praha 1
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Tramvaj se u budovy Národního muzea odpojí z nově plánované trati, která povede z Vinohradské ulice na Václavské náměstí. Dále bude pokračovat skrze Vrchlického sady a za zastávkou u hlavního nádraží bude vedena směrem do Opletalovy ulice, kde se na křižovatce napojí na stávající trať. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský, CNC
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Czech News Center, a.s./Martin Sekanina
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Daniel Černovský
Hlavní nádraží Praha. | Blesk:Tonda Tran
Vizualizace podobny Fantovy budovy na pražském Hlavním nádraží po rekonstrukci | Ateliér M1architekti s.r.o.
Vizualizace podobny Fantovy budovy na pražském Hlavním nádraží po rekonstrukci | Ateliér M1architekti s.r.o.
Vizualizace podobny Fantovy budovy na pražském Hlavním nádraží po rekonstrukci | Ateliér M1architekti s.r.o.
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Rekonstrukce fasády Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží oficiálně začala 18. června 2019. | David Malík
Fantova kavárna na pražském hlavním nádraží. | Blesk:Alexandr Malachovský
Fantova kavárna na pražském hlavním nádraží. | Blesk:Alexandr Malachovský
Fantova kavárna na pražském hlavním nádraží. | Blesk:Alexandr Malachovský

Lídři v zákulisí superdebaty Blesku: S kolika procenty se spokojí? A TOP 3 důvody pro volbu

Dcera Karla Gotta Lucie poprvé otevřeně: Pravda o penězích od Ivany!

Důchody vyšší o 668 Kč a zavedení minimální penze: Expertka zmínila výhodu i ochranu před chudobou

Šperk i pro Evu Pavlovou! Lucie Tomanová tvoří klenoty z kamínků a perliček

Major Hyhlík odhaluje zákulisí slavné Bartolomějské: Vražda s Markovičem! A co se dělo v osmdesátkách?

Táta tenistky Cibulkové ztratil nervy: Vulgární nadávky na internetu! Kvůli autu