Na pražské letiště vlakem: Tunel povede pod Střešovicemi, Praha podpořila jižní variantu
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Takto by nádraží Veleslavín mělo vypadat podle architektonického návrhu studia Idhea architekti.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová
Nádraží Veleslavín – nástupiště u průběžných kolejí.
|
SŽDC, autor návrhu: idhea architekti / Dalibor Hlaváček, Zuzana Kučerová