Rámusák u Hracholusek opravují unikátní metodou: Nový díl mostovky nasunou na starý a otočí
Stavbaři opravují 117 let starý ocelový železniční most přes Hracholuskou přehradu, který je součástí lokální trati z Pňovan na severu Plzeňska do Bezdružic na Tachovsku.
|
ČTK
Každý nový díl stavbaři vždy přišroubují ke starému dílu konstrukce a otáčejí je společně pomocí hydraulických lisů. Stará konstrukce zůstane po otočení nahoře, odpojí se a vysune po nové konstrukci ven.
|
ČTK
Každý nový díl stavbaři vždy přišroubují ke starému dílu konstrukce a otáčejí je společně pomocí hydraulických lisů. Stará konstrukce zůstane po otočení nahoře, odpojí se a vysune po nové konstrukci ven.
|
ČTK
Most "Rámusák" je vysoký 52 metrů a měří 210 metrů, je složený ze tří dílů.
|
ČTK
Stavbaři opravují 117 let starý ocelový železniční most přes Hracholuskou přehradu, který je součástí lokální trati z Pňovan na severu Plzeňska do Bezdružic na Tachovsku.
|
ČTK
Stavbaři opravují 117 let starý ocelový železniční most přes Hracholuskou přehradu, který je součástí lokální trati z Pňovan na severu Plzeňska do Bezdružic na Tachovsku.
|
ČTK
Každý nový díl stavbaři vždy přišroubují ke starému dílu konstrukce a otáčejí je společně pomocí hydraulických lisů. Stará konstrukce zůstane po otočení nahoře, odpojí se a vysune po nové konstrukci ven.
|
ČTK
Most "Rámusák" je vysoký 52 metrů a měří 210 metrů, je složený ze tří dílů.
|
ČTK
Každý nový díl stavbaři vždy přišroubují ke starému dílu konstrukce a otáčejí je společně pomocí hydraulických lisů. Stará konstrukce zůstane po otočení nahoře, odpojí se a vysune po nové konstrukci ven.
|
ČTK