Logo magazínu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

4/10
Prohlédnout znovu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Interiér vlaku. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Strojvedoucí-instruktor Daniel Kubala si nový vlak pochvaloval. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Jedna souprava stála 152 milionů korun. | MSK

Lídři v zákulisí superdebaty Blesku: S kolika procenty se spokojí? A TOP 3 důvody pro volbu

Dcera Karla Gotta Lucie poprvé otevřeně: Pravda o penězích od Ivany!

Důchody vyšší o 668 Kč a zavedení minimální penze: Expertka zmínila výhodu i ochranu před chudobou

Trumpův mír na Ukrajině? „Nic se neděje,“ povzdechl si Babiš. Zklamání přiznávají i další politici

Major Hyhlík odhaluje zákulisí slavné Bartolomějské: Vražda s Markovičem! A co se dělo v osmdesátkách?

Táta tenistky Cibulkové ztratil nervy: Vulgární nadávky na internetu! Kvůli autu