Logo magazínu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

2/10
Prohlédnout znovu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Interiér vlaku. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Strojvedoucí-instruktor Daniel Kubala si nový vlak pochvaloval. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Jedna souprava stála 152 milionů korun. | MSK

Kardinál Duka v otevřené rakvi. Na pohřbu promluví exprezident Klaus, dorazí Zeman?

Lenka Filipová (71): Operace mozku! Boj o život

„Konflikt s prezidentem nemáme,“ ujišťoval Babiš. Co Pavlovi vadí? Politolog: Jmenování premiéra je za rohem

40 let od vzniku nejsmutnější fotografie: Holčičku po erupci sopky nedokázali zachránit

Black Friday po česku: Místo úspor nakoupíte dráž? Rady jak nenaletět!

Módní expertka Blesku Ina T. tepe olympijskou kolekci: Propadák!