Logo magazínu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

2/10
Prohlédnout znovu

Vlak na baterky! Z Ostravy do Veřovic novým Regiopanterem

Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Starý a nový. Srovnání jednotek, které obsluhují trasu Ostrava-střed - Veřovice. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Akuelektrický Regiopanter může na baterie jet na elektrifikovaných tratích až 80 km. Maximální rychlost je 160 km za hodinu. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Interiér vlaku. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Strojvedoucí-instruktor Daniel Kubala si nový vlak pochvaloval. | Foto Blesk - Michal Charbulák
Jedna souprava stála 152 milionů korun. | MSK

Skupina J.A.R rázně: Vyhodila svou hvězdu Klempíře! Kvůli kandidatuře na Motoristy

Brzobohatý v růžových lodičkách na ČT: Jsem Tiffany, bohatá d*vka! Táta by mi fandil

Jiří Pospíšil ukázal malou Medu: Dojemné přání k svátku i vzkaz do nebe

Naštvaný Trump po provokaci Medveděva: Dal do pohybu americké jaderné ponorky

Velká rošáda v ČT: Nové tváře a přesun stávajících na obrazovce! Mění své zpravodaje

Co se děje na Bertramce: Gottová zve do soukromí!