Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty
32
/
36
Prohlédnout znovu
Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty
Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Jedno z nejstarších aut na letošním ročníku závodu. Chenard-Walcker z roku 1912 řídil Pavel Beran z Olomouce.
|
Hynek Zdeněk
Motocykly Ariel měly v závodě početné zastoupení. Ariel RH 500 z roku 1937 řídil Martin Klement z Plzně.
|
Hynek Zdeněk
Jedním z nejzajímavějších vozů Lagondou M45 z roku 1934 přijel František Kudela z Kroměříže.
|
Hynek Zdeněk
Fanoušci v Soběšicích vítají účastníky závodu veteránů.
|
Hynek Zdeněk
V popředí jede Z-4 z roku 1936, které řídí Marek Mlčoch z Kroměříže.
|
Hynek Zdeněk
Pragu Alfa 1500 6V z roku 1929 řídil Michal Horčička.
|
Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml.
|
Hynek Zdeněk
S Wandererem W 23 kabriolet z roku 1939 přijel Miroslav Jána z Pardubic.
|
Hynek Zdeněk
Veteráni se řadí na startu závodu Brno - Soběšice.
|
Hynek Zdeněk
Walter Junior roadster z roku 1933 řídil Petr Šafář z Tachlovic.
|
Hynek Zdeněk
Na start závodu Brno - Soběšice se připravuje s Fordem V8 z roku 1939 Jiří Provazník z Kladna.
|
Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
Jawu 600 z roku 1939 řídil Martin Treschl z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Willys Knight 66 Touring z roku 1925 řídil Jaromir Svoboda z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Jaguar SS100 z roku 1938 řídil Petr Uhlíř.
|
Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml, který měl s sebou i spolujezdkyni.
|
Hynek Zdeněk
Další skvostný kousek. Jaguar SS100 z 1938 řídil Petr Uhlíř.
|
Hynek Zdeněk
Jeden z unikátů závodu. Lagonda M45 z roku 1934. Přijel s ní Tomas Kalkus z Prahy.
|
Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem.
|
Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem.
|
Hynek Zdeněk
Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Diváci při trati sledovali skutečné závody. O předjíždění hlavně v závodě motorek nebyla nouze.
|
Hynek Zdeněk
Pragu Piccolo z roku 1926 řídil Bedřich Nechvátal z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Zbrojovácký Z-18 – valník z roku 1930 řídil Jan Šustáček z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Další zástupce brněnské Zbrojovky Z-9 z roku 1930, řídil jej Ondřej Styx z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Až nebezpečně vypadal náklon zbrojovácké Z-4 Roadster z roku 1934, kterou řídil Robert Kubelka z Olomouce.
|
Hynek Zdeněk
Někdy bylo potřeba kromě koňských sil zapojit i ty lidské.
|
Hynek Zdeněk
MG PB Lester Special z roku 1936 řídil Milan Zahradníček.
|
Hynek Zdeněk
BMW 315/1 z roku 1934 řídil Jan Klápa.
|
Hynek Zdeněk
V popředí jede Milan Dočekal z Třebíče ve voze MG KN Kompresor z roku 1935. V pozadí je BMW 327 z roku 1939, které řídí Marian SIN z Bratislavy.
|
Hynek Zdeněk
Některé vozy bylo nutné před závodem pořádně poladit.
|
Hynek Zdeněk
Takto vypadala Škoda 633 z roku 1932. Řídil ji Jiří Kašík z Brna.
|
Hynek Zdeněk
Ze Slovenska přijel s Fordem model T Phaeton z roku 1926 Vladimír Moško.
|
Hynek Zdeněk
Zástupce brněnské Zbrojovky Z-6-Hurvínek z roku 1936. Řídila ho Helena Okáčová z Brna
|
Hynek Zdeněk
Rozchod Babišových: Co bude s „rodinným“ holdingem?
Wimbledonská šampionka Vondroušová po oznámení rozvodu: Zpověď o bolavém období
Putin po volbách zalezl. V posledních dvou týdnech neopouští své pracovny
Stop turistům v dalším dovolenkovém ráji Čechů! Na "Kanárech" pro ně chystají speciální daň
Hrůza v Macoše: Do propasti skočili dva muži! Jeden se měl před tím ještě zastřelit
Ministr Hladík o zálohování plechovek a petek: Kus za čtyři koruny. Jak to bude fungovat?