Logo magazínu

Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty

16/36
Prohlédnout znovu

Stovky veteránů zdolávaly kopce, byly mezi nimi i pravé unikáty

Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna. | Hynek Zdeněk
Jedno z nejstarších aut na letošním ročníku závodu. Chenard-Walcker z roku 1912 řídil Pavel Beran z Olomouce. | Hynek Zdeněk
Motocykly Ariel měly v závodě početné zastoupení. Ariel RH 500 z roku 1937 řídil Martin Klement z Plzně. | Hynek Zdeněk
Jedním z nejzajímavějších vozů Lagondou M45 z roku 1934 přijel František Kudela z Kroměříže. | Hynek Zdeněk
Fanoušci v Soběšicích vítají účastníky závodu veteránů. | Hynek Zdeněk
V popředí jede Z-4 z roku 1936, které řídí Marek Mlčoch z Kroměříže. | Hynek Zdeněk
Pragu Alfa 1500 6V z roku 1929 řídil Michal Horčička. | Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml. | Hynek Zdeněk
S Wandererem W 23 kabriolet z roku 1939 přijel Miroslav Jána z Pardubic. | Hynek Zdeněk
Veteráni se řadí na startu závodu Brno - Soběšice. | Hynek Zdeněk
Walter Junior roadster z roku 1933 řídil Petr Šafář z Tachlovic. | Hynek Zdeněk
Na start závodu Brno - Soběšice se připravuje s Fordem V8 z roku 1939 Jiří Provazník z Kladna. | Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy. | Hynek Zdeněk
Buick z roku 1936 řídil Hubert Grmela z Prahy. | Hynek Zdeněk
Jawu 600 z roku 1939 řídil Martin Treschl z Brna. | Hynek Zdeněk
Willys Knight 66 Touring z roku 1925 řídil Jaromir Svoboda z Brna. | Hynek Zdeněk
Jaguar SS100 z roku 1938 řídil Petr Uhlíř. | Hynek Zdeněk
MG J2 z roku 1933 řídil František Huml, který měl s sebou i spolujezdkyni. | Hynek Zdeněk
Další skvostný kousek. Jaguar SS100 z 1938 řídil Petr Uhlíř. | Hynek Zdeněk
Jeden z unikátů závodu. Lagonda M45 z roku 1934. Přijel s ní Tomas Kalkus z Prahy. | Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem. | Hynek Zdeněk
O prohlídku veteránů byl mezi návštěvníky velký zájem. | Hynek Zdeněk
Nejstarší pojízdný veterán v České republice. Autocar model 8 z roku 1902 představil návštěvníkům Jiří Hořice z Brna. | Hynek Zdeněk
Diváci při trati sledovali skutečné závody. O předjíždění hlavně v závodě motorek nebyla nouze. | Hynek Zdeněk
Pragu Piccolo z roku 1926 řídil Bedřich Nechvátal z Brna. | Hynek Zdeněk
Zbrojovácký Z-18 – valník z roku 1930 řídil Jan Šustáček z Brna. | Hynek Zdeněk
Další zástupce brněnské Zbrojovky Z-9 z roku 1930, řídil jej Ondřej Styx z Brna. | Hynek Zdeněk
Až nebezpečně vypadal náklon zbrojovácké Z-4 Roadster z roku 1934, kterou řídil Robert Kubelka z Olomouce. | Hynek Zdeněk
Někdy bylo potřeba kromě koňských sil zapojit i ty lidské. | Hynek Zdeněk
MG PB Lester Special z roku 1936 řídil Milan Zahradníček. | Hynek Zdeněk
BMW 315/1 z roku 1934 řídil Jan Klápa. | Hynek Zdeněk
V popředí jede Milan Dočekal z Třebíče ve voze MG KN Kompresor z roku 1935. V pozadí je BMW 327 z roku 1939, které řídí Marian SIN z Bratislavy. | Hynek Zdeněk
Některé vozy bylo nutné před závodem pořádně poladit. | Hynek Zdeněk
Takto vypadala Škoda 633 z roku 1932. Řídil ji Jiří Kašík z Brna. | Hynek Zdeněk
Ze Slovenska přijel s Fordem model T Phaeton z roku 1926 Vladimír Moško. | Hynek Zdeněk
Zástupce brněnské Zbrojovky Z-6-Hurvínek z roku 1936. Řídila ho Helena Okáčová z Brna | Hynek Zdeněk

Výbuchy nad Katarem: Írán zaútočil na americké vojáky! Trump poděkoval

Dcera Michala Suchánka Berenika se vdala: Zahodila tátovo slavné jméno! Ale manželovo si nevzala…

Hrozivá nehoda autobusu s Čechy v Egyptě: Několik turistů se zranilo

V Česku řádily bouřky s kroupami a supercela! Spadlé stromy zastavily dopravu, v Berlíně smršť zabíjela! Sledujte radar Blesku

Politici kvůli kauze Čapí hnízdo volají po konci Babiše: Andreji, odstup! A překvapivá reakce politologů

Václav Moravec exkluzivně v Hráčích: Poprvé prozradil, kolik bere!