Logo magazínu

Úspěch pořadu Saskie Burešové po drzostech Kotka: Odbornice na reklamu řekla důvody

1/11
Prohlédnout znovu

Úspěch pořadu Saskie Burešové po drzostech Kotka: Odbornice na reklamu řekla důvody

Odbornice na marketingové strategie Jitka Vysekalová o dopadu kauzy Kotka a Burešové. | archiv Blesku
Saskia Burešová | Blesk:CNC_Petr Novotný
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Česká marketingová společnost | ČMS
Saskia Burešová | Blesk:Picasa 2.7
Saskia Burešová | Blesk:archiv Blesku
Vojta Kotek | Blesk:TONDA TRAN
Vojta Kotek | Blesk:Martin Hykl
Saskia Burešová | Blesk:Dana Kolářová
Vojta Kotek | Blesk:Martin Hykl
Vojta Kotek | Blesk:TONDA TRAN
Vojta Kotek | Blesk:TONDA TRAN

„Je to reputačně mrzuté.“ Eva Decroix používala neoprávněně titul Mgr., maže jej z dokumentů

Nedávné napětí mezi Haberou a Peštovou? Zpěvák promluvil o nedorozumění a krizi!

Český konzul v Chorvatsku: Pátrali po ztracené české turistce! Na co si dát pozor?

Letadlo Smartwings muselo nouzově přistát v Bratislavě: Otřesná komunikace a lži, zuří Češi

Mynářovi opět na dovolené: Alex, palmy, bazény i vzkaz! „Spolu už 12 let všemu zlému navzdory“

Majitelka cestovní agentury o sexuální turistice v Egyptě: Zajíčci s českými seniorkami za důchod!