O zamračený, ale dynamický vzhled přední části vozu se postarala výrazná protažená maska chladiče a úzké, originálně tvarované přední světlomety
|
archiv Škoda Auto
Přístrojová deska je jako ušitá z neoprenu a umožňovala připojit přenosný počítač. Samozřejmostí je velká navigace
|
archiv Škoda Auto
Na zadní straně předních sedadel byly praktické schránky pro uložení osvěžujících nápojů – ale vejde se do nich i foťák, nebo další věci, které chcete bezpečně uložit a ochránit je před pádem
|
archiv Škoda Auto
Designéři vyloženě počítají s tím, že si ze sklopné části dveří od kufru uděláte sedačku – unese dva lidi
|
archiv Škoda Auto
Zadní dveře jsou dvoudílné: polovina se vyklápí nahoru a druhá směrem dolů. Spodní výklopný díl je řešen jako dvojité víko a může být využit k přepravě dvou jízdních kol – po jeho sklopení se vyklopí i poznávací značka, takže je stále viditelná.
|
archiv Škoda Auto
Tenhle yeti nabídl pohon jen předních kol a názor, že do běžného terénu to bohatě stačí
|
archiv Škoda Auto
Mohutný nápis na víku a zajímavá koncová světla vypadají noblesně, inspirace octavií a superbem se nezapře.
|
archiv Škoda Auto
Povědomá příď, elegantně sportovní boční linka včetně tvaru a zkosení zadního okna
|
archiv Škoda Auto
Překvapivě bylo ahoj! označováno jako poloterénní vůz. Bylo postaveno na podvozku fabie, a pokud by se objevilo na trhu, pak mělo otřást pozicí Opelu Agila nebo Renaultu Kangoo.
|
archiv Škoda Auto
Rozhodně mu nelze upřít, že v poměru ke své velikosti nabídlo překvapivý prostor. Zajímavou vychytávkou byla možnost střešní lišty pootočením změnit z podélných na příčné.
|
archiv Škoda Auto