Až třetina domácností plánuje nákupy podle letáků. Hledají pečivo i alkohol

 (Autor: Profimedia)
Autor: tmp - 
9. ledna 2016
21:54

Prosíme nevhazovat reklamní letáky do schránky! Takovou žádost má na svých schránkách čím dál tím více lidí. Podle nového průzkumu ale přesně dvakrát tolik lidí přímo podle těchto letáků nakupuje. Informaci přinesl web Aktuálně.cz.

Podle nové studie GfK Shopping Monitor, která vychází ze vzorku více než tisíce lidí, se třetina tuzemských domácností řídí při nákupu v obchodech reklamními letáky. Podle letáků nakupují lidé takzvané rychloobrátkové zboží, což je například pečivo, nealkoholické nápoje nebo hygienické pomůcky.

31 procent domácností si pak letáky pouze prohlíží. Dalších třináct procent pak letáky do svých schránek dostává, ale ani si je neprohlíží. Žádost o nevhazování letáků má na svých schránkách celkem sedmnáct procent oslovených. Žádné letáky pak od roku 2010 nedostává čím dál tím větší počet domácností. Podle pěti procent oslovených k nim žádné letáky ani nezanášejí.

Největší procento domácností se pak řídí informacemi přímo v prodejně, celkem 68 procent. Mezi taková označení patří například informace o zboží ve slevě.

y1xcvbnm ( 10. ledna 2016 10:12 )

to se z těch cen zamotalo redaktorům péro

bibulkan ( 10. ledna 2016 08:08 )

 Rychloboratkove zbozi neznam, ale rychloobratkove ano

Zobrazit celou diskusi
Další videa
Články odjinud