Časopis Playboy prochází krizí: Je vysoce ztrátový!
Vydavatel pánského časopisu Playboy má potíže. Jen za první čtvrtletí vykázal ztrátu 156 milionů korun! Krize se prohlubuje a očekávání jsou velmi skeptická. Playboy se potýká s odlivem čtenářu na internet, kde je zábava zdarma!
Mediální společnost Playboy očekává obtížné období a to mimo jiné i kvůli slabému zájmu o reklamu vlivem ekonomické krize.
Je tedy krize natolik velká, že se pánové musí začít bát o svůj zdroj zábavy?
Nejspíše není! Playboy má svou historii a podobnými problémy neprochází poprvé. Vždyť vznikl v roce 1953 a podle celkového globálního nákladu je nejprodávanějším pánským měsíčníkem na světě. Celkem má 27 zahraničních licenčních vydání a kolem 15 milionů čtenářů. Česká mutace časopisu Playboy patří mezi nejstarší zahraniční tituly na trhu. První číslo se v trafikách objevilo už v roce 1990.
především proto, že dnes je sex a erotika přehnaně a nechutně čtenáři a divákovi všeho možného přímo vnucována na každém kroku, že ženský půvab a určité tajemno bylo zcela rozcupováno, nezůstal prostor pro fantazii a pánové jsou spíše stavěni do rolí gynekologů - amatérů ale již ne Casanovů, dobyvatelů nejdříve ženských srdcí... Čas malin nezralých a vítr stříbrný byl odvát vichřicí nové doby.... Je to škoda především pro mladou generaci, která si však tuto ztrátu nemůže uvědomovat....