V březnu se podle zástupců AAA řidiči začali připravovat na začínající motoristickou sezónu. Někteří z nich se tak k prodeji či nákupu nového vozu rozhodli s příchodem teplého počasí, které se naplno začalo projevovat o Velikonocích.

Nabízené vozy na inzerát a v autobazarech v březnu lehce zestárly, a to 0,1 roku na 9,5 roku. Nájezd mírně stoupl o 400 km na 155.400 kilometrů. Nejrychleji rostla nabídka vozů s hybridním pohonem, která se zvýšila o 38,5 procenta. "Mezi hybridními automobily vévodí nabídce na našem trhu tovární značka Toyota, což koresponduje i s poptávkou v našich autocentrech," uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.

Celkově nejoblíbenějším autem zůstává Škoda Octavia, kterých se v České republice nabízelo v rámci března 9809. Druhou příčku obsadila menší Škoda Fabia. Těch bylo k dispozici 6803. Na třetí pozici se umístil Volkswagen Passat (3052). Nejvíce inzerovanými SUV jsou Škoda Yeti, BMW X5 a Volkswagen Tiguan. Mezi hybridními vozy vedou Toyota Auris, Fiat 500 a Toyota Prius.