V kategorii reklamy na nápoje zvítězila McCann Prague s kampaní "S poctivostí nejdál dojdeš" pro Plzeňský prazdroj. Stejná agentura získala sdílené stříbro v kategorii spotřebního zboží za kampaň "Dobrá rada nad slevu" pro L'Oréal ČR spolu s kampaní "Maybelline Make up in the City" pro stejnou značku od Zaraguza CZ. Mezi reklamami v kategorii ostatních služeb dostal zlato McCann za vánoční kampaň pro Vodafone CR.

V kategorii malý rozpočet získala zlato Ogilvy s reklamou na Lego, ve finančních službách se na prvním místě umístila "Nová krev pro české podnikání" pro Českou spořitelnu od Young&Rubicam Praha. Mezi sociálními a ekologickými kampaněmi bodovala Leo Burnett s reklamou za zrušení kožešinových farem pro Svobodu zvířat. Nejlepší kampaní pro veřejnou správu byla "Naše červená vína" pro Vinařský fond od Momentum CR.

Do jubilejního dvacátého ročníku soutěže přišlo 70 prací, což je o pět více než loni. EFFIE přitom letos značně přitvrdila v pravidlech prokazování efektivity reklamy. "Nevěděli jsme, co zpřísnění hodnocení přesně udělá. Vzhledem k dosavadní neochotě zadavatelů dělit se o obchodní výsledky, mohl klidně nastat pokles," uvedl výkonný předseda AKA Marek Hlavica.

AKA je držitelem licence pro pořádání EFFIE dvacátý rok. EFFIE sama se za dobu své existence ze soutěže proměnila v platformu, která efektivitu reklamy a komunikace povýšila na hlavní téma oboru. Na soutěž navazuje řada vzdělávacích aktivit.