Studie ukázala, že tisíce novinek (76 pct) uvedených na trh během svého prvního roku u zákazníků propadne a způsobí výrobcům miliónové ztráty. Výrobci ale mohou tuto negativní statistiku zvrátit tím, že změní svůj přístup k inovacím.
"Během naší práce na studii jsme odhalili nezvratné důkazy toho, že úspěch nikdy není jen náhoda. Je výsledkem snahy prolomit dosavadní postupy inovačního procesu a tradičně kolovaných pravd o postojích spotřebitelů," uvedl ředitel společnosti Nielsen pro oblast inovací v Evropě Johan Sjöstrand.
Studie společnosti Nielsen také odhaluje reálné příklady výrobků, které v současnosti dosáhly průlomového úspěchu. Z 12.000 analyzovaných novinek na trhu rychloobrátkového spotřebního zboží jich jen sedm bylo označeno jako "vítězné novinky s průlomovým úspěchem roku 2014". Jsou mezi nimi např. pivo Foster’s Gold, zmrzlina Magnum Infinity nebo čokoláda Milka Choco Supreme.