„Já také dobíhám tramvaj. A jsem šťastna, když na mě řidič počká. Ale…,“ začala vysvětlovat v pořadu Blesk.cz Selfie z Prahy řidička Zdeňka.
„Představte si, že máte linku 22. Interval mezi jednotlivými spoji je 4 minuty. Na každé druhé třetí zastávce čekáte 10 vteřin až půl minuty na dobíhajícího cestujícího. Nedej bože, aby podržel dveře a počkal na celou partu, co běží za ním. Na konečně za sebou budete mít tři až čtyři soupravy a tři až čtyři vzteklé kolegy,“ popsala.
Podle ní tedy existují linky tramvají, kdy si řidič může dovolit čekat, a kdy naopak ne. „Když je interval 10 minut, tak člověk samozřejmě počká,“ uvedla.
To ale není jediný důvod k tomu, aby řidič (ne)počkal. Velký vliv má třeba i to, zda jim děkujete. Více popsala Zdeňka v tomto díle pořadu Selfie z Prahy. Podívejte se:
Tramvajačka přiznala, proč zavírá dveře před nosem! A v paneláku chovají 25 krokodýlů Matěj Smlsal, David Vaníček
Všechny díly Selfie z Prahy najdete ZDE!






Jsou místa, kde druhá tram počká do odjezdu první, protože se za stanicí trať třeba větví a na troleji v místě stanice je spínač na přehození výhybek, takže nabere lidi a kolem sloupku už jen projede a někdo, kdo zůstal stát u sloupku se rozčiluje, že řidič/ka nezastavil/a. Ještě něco, řidiči z povolání chodí pravidelně na přezkušování, z vyhlášky i vnitřních předpisů - a teď si vezměte řidiče aut - v mládí si udělá papíry a jezdí třeba jak pra--e až do smrti, bez jakéhokoliv přezkušování způsobilosti - vidíme to denně
