Městská firma chce hrou přilákat turisty z ČR i zahraničí. Propagovat ji bude v deseti zemích, nejvíce v sousedním Německu. „Věříme, že spojení města s kvalitní logickou hrou má obrovský potenciál v oblasti brandingu, ale i v prohlubování vztahu nejen přijíždějících cestovatelů, ale i místních k samotnému městu,“ uvedla místopředsedkyně představenstva PCT Jana Adamcová. Městská firma za vývoj hry podle Janderové zaplatila 1,5 milionu korun a 500 000 stála výroba propagačních spotů ve stejném vzhledu.

Hráči se ve hře mohou setkat s hudebním skladatelem Wolfgangem Amadeem Mozartem, spisovatelem Franzem Kafkou, císařem Karlem IV. či gymnastkou Věrou Čáslavskou. Každá herní úroveň je věnovaná jedné pražské památce. Ve hře se objevují tradiční domovní znamení i historická tramvaj. „Snažili jsme se zachytit jedinečnou atmosféru Prahy, města, které máme rádi. Zároveň jsme chtěli hráčům a hráčkám dát možnost postavit si tak trochu vlastní Prahu,“ řekl Lukáš Kolek ze studia Charles Games. Kromě turistů by měla zaujmout i zahraniční studenty a nalákat je do pražských univerzit.

Hra Playing Prague má českou, anglickou a německou verzi. Na webu prague.eu/hra zájemci naleznou podrobnější informace k památkám a osobnostem, které se v ní objevují. Prague City Tourism se kromě propagace Prahy věnuje i správě některých památek. Stará se například o Prašnou bránu, Petřínskou rozhlednu s bludištěm či obě věže Karlova mostu. Provozuje historickou tramvajovou linku 42 a pořádá tematické procházky s průvodci.