Jízda do kopce je pro něj totiž náročná na spotřebu energie, a baterie by se tak vybila mnohem rychleji, tomu se podnik vybudováním troleje vyhne. Vůz se bude nabíjet i na Palmovce.
Pro projekt nabíjení za jízdy nyní DPP jedná s několika dodavateli elektrobusů. „Požadavkem DPP je zahájení zkušebního provozu alespoň jednoho dynamického elektrobusu od 15. října. Vzhledem k řadě technických a administrativních podmínek však zatím uvedený termín nelze za DPP garantovat,“ uvedla mluvčí dopravního podniku Řehková. Návrat klasických trolejbusů do Prahy v plánu podnik nemá.
První Čech, který objel svět na kole: Dostál se před 20 lety vrátil do Prahy s 60 tisíci kilometry v nohách

Nový vůz bude na trati podnik několik týdnů testovat ve zkušebním provozu. Jeho přesná délka bude záležet na výsledcích a aktuálních zjištěních.
V Prosecké bude ve směru do kopce asi kilometr dlouhá trolej, na kterou se vůz za provozu připojí. Ve směru z kopce bude trolej měřit 600 metrů. Napájeny budou z měnírny umístěné v dolní části ulice.
Elektrobus bude dobíjen rovněž na konečné na Palmovce, kde bude asi 20 metrů dlouhá trolej, která bude dobíjet ze stávajících tramvajových trolejí. Toto místo nebude sloužit pouze pro vozy z Palmovky do Letňan, ale také pro elektrobusy, které se přesunou z linek číslo 163 a 213 na linky 109 a 239.
DPP již v minulosti testoval elektrobusy několikrát, nikdy se však nejednalo o vozy, které by se na své trase připojovaly k troleji. Testovalo se loni i letos, v minulosti pak i v roce 2014. Tehdy ale vůz ujel na jedno nabití málo kilometrů.