Pro lepší informovanost cestujících budou navíc v příletových halách sloužit interaktivní panely s aktuálními údaji o pražské integrované dopravě. Údaje budou k dispozici v několika světových jazycích. Každá z dvanácti tabulí vyjde včetně servisu na 450 000 korun bez DPH.
Opatření mají částečně nahradit zatím neexistující přímé spojení na letiště. O modernizaci trati do Kladna a vybudování železničního spojení s Ruzyní se mluví od 90. let. Realizace je ale zatím v nedohlednu. Také nový úsek metra A nakonec nevede až na letiště, ale pouze do nemocnice v Motole. Cestující jsou tak plně odkázáni na autobusové spojení.
Nové autobusy, nové značení
Podle plánu magistrátu bude zatím polepeno jedenáct autobusů. Půjde o částečný a ne tak nákladný polep, který vyjde na 7800 korun za každý vůz. Praha totiž výhledově plánuje, že na linku mezi metrem a letištěm nasadí velkokapacitní autobusy. Nové vozy pak budou opatřeny celoplošným polepem, který bude podle odhadů stát 270 000 korun na každý autobus. V lednu dopravní podnik začíná testovat jednadvacetimetrový autobus značky Mercedes. Lidé se v něm svezou od 10. do 19. února.
Počet cestujících na největším pražském letišti loni stoupl o téměř osm procent a překonal dvanáctimilionovou hranici. Cestující do Prahy dopravilo téměř 128 000 letadel. Celkem za loňský rok letadla v celém českém vzdušném prostoru podle dispečerů přepravila na 117 milionů lidí.