O kampani

Přes všechny rozdílnosti mají ambasadoři minimálně dvě věci společné – nezávislost a snahu „vymanit se ze systému“. Jejich osobnosti se odráží v jednotlivých druzích Jack Daniel´s  – Gentleman Jack, Honey, Fire a Old. No.7. Právě proto s nimi vznikla unikátní autorská videa a reportáž, kde každý z kluků v kostce vypráví svůj životní příběh.

„V době, kdy jsem přemýšlel, jaké ambasadory oslovíme pro naši podzimní kampaň, jsem potkal Patrika Diamanta, prvního ryze džínového krejčího v České republice. Jeho netradiční business mě oslovil natolik, že jsem začal pátrat po dalších příbězích lidí, kteří opustili svá původní povolání a začali se věnovat něčemu vlastnímu a spolu s PR. Konektor jsme se pustili do netradiční kampaně,“ popisuje začátky senior brand manažer Jack Daniel´s Patrik Skála s tím, že autorská videa z výroby jednotlivých produktů najdete na jackovském youtubovém kanále.

Výroba dřevěných hodinek:

Výroba autorského plecháčku:

Výroba džínů Gentleman Jack:

A kdo v kampani hraje hlavní roli?

Patrik Diamant – 26 let, džínový krejčí, ambasador Jacka Daniel´s – Gentleman Jack

První muž, který v Česku začal šít džíny na míru výhradně pro pánskou klientelu. Jeho cesta za úspěchem začala před několika lety, kdy sám řešil problém – nemohl si na českém trhu vybrat džíny, které by mu skutečně vyhovovaly. A právě tak se v jeho hlavě zrodil nápad, že si je sám ušije. „Začátky nebyly jednoduché, první džíny mi trvaly několik měsíců. Naštěstí jsem měl trpělivé zákazníky,“ směje se šestadvacetiletý podnikatel. Sám se považuje za moderního gentlemana, který ale raději než oblek, nosí svoje džíny. Není náhodou, že právě on se stal tváří Gentleman Jacka. V rámci kampaně vytvořil speciální džíny na míru s motivy Jacka Daniel´s, které jsou vyrobeny z raw denimu (látka, která postupně světlá, džíny tak zrají stejně jako Jack).

Autor: Roland Szabo – pro Jack Daniel´s

Richard Koubek, Jakub Šrejma – 27 let, designéři dřevěných hodinek, ambasadoři Jack Daniel´s Honey

Kadeřník a IT technik – na první pohled neslučitelné profese. Přesto se Jakub a Richard před dvěma lety spojili, aby v Česku rozjeli netradiční business. Kluci z Liberce ručně vyrábí dřevěné hodinky. S výrobou začali v kuchyni, teď mají vlastní dílnu a zaměstnávají i zbytek rodiny. V rámci projektu vytvořili originální „jackovské“ hodinky ze sudu od whiskey Jack Daniel´s, které zrají stejně jako whiskey samotná.

Autor: Roland Szabo – pro Jack Daniel´s

Vojtěch Woody Troják – 26 let, hudební grafik, ambasador Jack Daniel’s Old. No.7.

Ve svých šestadvaceti letech toho udělal více než jiní za celý život. Stál za zrodem dvou hudebních skupin, během koncertních „šňůr“ stíhá vytvářet grafiku nejen pro ostatní kapely, ale i pro celé festivaly – například pro táborský Mighty Sounds. Nedávno měl svou první výstavu v Rock Café. Hudební design, kterému se v Česku věnuje jen hrstka umělců, je jeho srdcovou záležitostí. Pro Jacka vytvořil unikátní plecháčky, na něž nakreslil motivy, které dokonale charakterizují jeho nezávislý životní styl.

Autor: Roland Szabo – pro Jack Daniel´s

 

Jakub Kotek – 28 let, moderátor, ambasador Jack Daniel´s Fire

Když moderuje, jde do toho naplno. Žádné texty si dopředu nepřipravuje, miluje totiž kouzlo improvizace, ačkoliv ho občas dostalo „do úzkých“. Momenty „trapnosti“, jak sám říká, jsou pro něho největší výzvou. Je to prý skvělá šance dostat publikum na svoji stranu. Rád zůstává svůj: „Pořád jsem ten floutek z Hradce a chci jím i zůstat,“ říká s úsměvem. O dennodenních výzvách a nezávislých rozhodnutích byl i jeho společný rozhovor s Jackem Daniel´s. 

Autor: Roland Szabo – pro Jack Daniel´s

„V budoucnu možná uvažujeme o tom, že bychom vytvořili výzvu pro další ambasadory a spolupracovali na takovémto konceptu i v nadcházejícím roce,“ uzavírá senior brand manažer Patrik Skála. 

Fotogalerie
8 fotografií