A v kontrastu s tímto konzervativním, pro někoho možná měšťáckým rozhodnutím, si oblékla róbu, jež kdekoho a nejen moralisty, šokovala.

Třicetiletá Eva kdysi začínala (jako její svědkyně u oltáře Leila Abbasová) coby tanečnice u tyče. Později si polepšila erotickými snímky v časopisech pro muže. Ve světě si zahrála i v několika béčkových filmech a nakonec to dotáhla na moderátorku. Netajila se lesbickým vztahem, měla nálepku holky z erotického průmyslu. Zatímco v soukromí působila jako mile bezprostřední, šetřivé děvče. Zkrátka ideální rodinný typ, který doma křížkovým stehem vyšívá.

Fotogalerie
3 fotografie


Pikantní minulostí obestřená Aichmajerová, nyní Decastelo, se nakonec rodiny dočkala. Vzala si v mediálních kruzích známého publicistu a kreativního ředitele jistého pánského časopisu, o šest let staršího Reného.

Jejich obřad byl tajný a církevní... Šaty, v nichž se snoubenci brali, vyrážely dech. Zejména toaleta nevěsty, dílo návrhářky Kateřiny Severýn – jakási podivná kreace na polepšenou nevěstku, věrnou služebnici Krista, biblickou Máří Magdalénu. Bohužel tento kontroverzní mix nevinnosti a erotiky nevyšel. Včetně podvazku, jenž Evička při pózování koketně ukazovala. Tohle nebyla provokace typu Madonny, ale značně neohrabaný, vtip postrádající pokus o ni. O výběru stylově nemožné květiny ve tvaru sdrátovaného, perlami vypolštářovaného srdce nemluvě.

Co si o Aichmajerové myslí kněz, který ji oddával? Čtěte ZDE!

Pozadu nezůstal ani René Decastelo, mimo jiné autor erotikou a existencionalismem vypolstrovaných dílek jakým je např. O ženách vím všechno… Hnědavý, v klopách štepovaný byznys oblek a šedomodrá, zplihle rozhalená košile, celému nestandardnímu cirkusu jen nahrávají. Takový stylistický přešlap je trapasem u každého, natož u kreativního ředitele. Opravdu nechápu, co tímto povykem pro nic, chtěl básník říct.