Juan Manuel Fangio, Stirling Moss, Karl Kling – to jsou muži, kteří vytvářeli historii automobilových závodů. Uprostřed padesátých let seděli za volantem jednoho z nejúspěšnějších závodních vozů všech dob, Mercedesu 300 SLR. Osm válců, objem 2982 cm3, výkon až 310 k a rychlost přes 300 km/h a označení, které zná snad každé dítě - stříbrný šíp, který v roce 1955 při všech důležitých závodech projel vítězně cílem. Proč se o něm zmiňujeme dnes? Automobilka Mercedes-Benz navazuje na jeho úspěchy s modelem SLR McLaren, který však hodlá dostat na běžné cesty. Mercedes-Benz a partner z formule 1 - McLaren, tak dokumentují svojí kompetenci a zkušenosti z vývoje, konstrukce a výroby vysokovýkonných sportovních vozů. Zde dochází ke spojení know-how a vědomostí, které se uplatňují nejen jako nová technická řešení přinášející vysoké výkony a jízdní suverenitu, ale dávající vozu také vysokou míru bezpečnosti a schopnost zařadit se do běžného provozu. Na těchto základech vznikl mimořádně charismatický automobil, který vytváří v každém směru pro Mercedes typickou syntézu legendy a inovace. Vůz má poháněna zadní kola 5,5litrovým, kompresorem přeplňovaným osmiválcem s výkonem 640 koní, který dokáže akcelerovat na stokilometrovou rychlost za 3,8s a dosahuje maxima u 340 km/h. Cena tohoto klenotu pak byla stanovena zhruba na 13 milionů korun...