Pavlína nezhubla ani s výživovým poradcem. Má právo na vrácení peněz, tvrdí právník
Podle právníků a České obchodní inspekce má klient právo na to reklamovat službu, se kterou je nespokojený. Pokud se mu nepodařilo zhubnout, musí shromáždit dostatek důkazů o tom, že služba nebyla kvalitní
|
Profimedia
Podle právníků a České obchodní inspekce má klient právo na to reklamovat službu, se kterou je nespokojený. Pokud se mu nepodařilo zhubnout, musí shromáždit dostatek důkazů o tom, že služba nebyla kvalitní
|
Profimedia
Podle právníků a České obchodní inspekce má klient právo na to reklamovat službu, se kterou je nespokojený. Pokud se mu nepodařilo zhubnout, musí shromáždit dostatek důkazů o tom, že služba nebyla kvalitní
|
Profimedia
Podle právníků a České obchodní inspekce má klient právo na to reklamovat službu, se kterou je nespokojený. Pokud se mu nepodařilo zhubnout, musí shromáždit dostatek důkazů o tom, že služba nebyla kvalitní
|
Profimedia