Nechce vám obchod uznat reklamaci? Zkuste inspekci, vyřešila už stovku sporů
Češi často neznají základní spotřebitelská práva a povinnosti.
|
archiv Blesk - Jarmila Hluchá
Pro zahájení řešení sporu musíte vyplnit krátký online formulář.
|
adr.coi.cz/cs
Martina měla při reklamaci hodinek štěstí, ostatní se ale nyní mohou obrátit na Českou obchodní inspekci.
|
archiv Martiny G.
Spotřebitelé se mohou nově obrátit při svých sporech na Českou obchodní inspekci.
|
www.profimedia.cz
Pokud vám obchodník reklamaci neuzná, a vy si přesto myslíte, že jste v právu, máte novou šanci obrany.
|
www.profimedia.cz
Pokud vám obchodník reklamaci neuzná, a vy si přesto myslíte, že jste v právu, máte novou šanci obrany.
|
www.profimedia.cz
Pokud vám obchodník reklamaci neuzná, a vy si přesto myslíte, že jste v právu, máte novou šanci obrany.
|
www.profimedia.cz
Je základní povinností každého obchodníka zajistit, aby prodávané zboží bylo bezvadné, a pokud se vyskytne nějaká vada, musí ji ze zákona odborně posoudit – a to zdarma.
|
Profimedia.cz