Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla Roadster. Čtyřmístný automobil ujede na jedno nabití rekordních tisíc kilometrů. Z nuly na rychlost 100 kilometrů za hodinu se dostane za 1,9 sekundy. Na trhu by se měl objevit v roce 2020 při základní ceně 200 000 dolarů.
|
Reuters
Tesla
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Tesla Motors
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
ČTK
Majitel společnosti Tesla Elon Musk
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters
Prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Na jedno nabití prý dokáže ujet až 800 km při maximálním zatížení a dálniční rychlosti. Z nuly zvýší rychlost na 96 kilometrů za hodinu bez nákladu za pět sekund a s nákladem za 20 sekund.
|
Reuters