Mýto bude i na silnicích I. třídy. Kamionům ale mohou ulevit kraje a obce, ustoupil Ťok
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Archiv Blesku
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Foto Blesk - Robert Klejch
Andrej Babiš vyrazil na dopravní obhlídku s ministrem dopravy Danem Ťokem.
|
ČTK
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy.
|
profimedia
Andrej Babiš vyrazil na dopravní obhlídku s ministrem dopravy Danem Ťokem.
|
ČTK
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
J. Poláček, K. Kopáč, archiv
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy.
|
ČTK
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Profimedia
Ministr dopravy Ťok v úterý podepsal memorandum o zavedení nulové sazby mýta na silnicích první třídy. Konkrétní úseky bez poplatku vyberou kraje a obce.
|
ČTK
Ministerstvo tak ustoupilo samosprávám, které od začátku proti záměru rozšířit mýto na silnice první třídy protestovaly. Podle nich by zpoplatnění úseků přesunulo tranzitní kamionovou dopravu na menší krajské silnice a do obcí.
|
ČTK
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) odpovídal čtenářům Blesku na chatu. Vysvětlil, proč se nemůže pracovat na silnicích i v noci.
|
Blesk / David Malík
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ve Studiu Blesk. Vysvětlil, proč se nemůže pracovat na silnicích i v noci.
|
Blesk / Daniel Černovský
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Kateřina Moravcová, Jana Ulrichová, Jitka Pecharová, Vlaďka Hradská, Ladislav Křivan
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Aktu.cz
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy. Současná mikrovlnná technologie bude nahrazena satelitním systémem. V tendru na provozovatele zvítězilo konsorcium CzechToll/SkyToll s nabídkou 10,75 miliardy korun za desetiletý provoz systému.
|
Profimedia.cz
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy. Současná mikrovlnná technologie bude nahrazena satelitním systémem. V tendru na provozovatele zvítězilo konsorcium CzechToll/SkyToll s nabídkou 10,75 miliardy korun za desetiletý provoz systému.
|
Profimedia.cz
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Blesk
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
ČTK
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
ČTK
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy.
|
Blesk
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy. Současná mikrovlnná technologie bude nahrazena satelitním systémem. V tendru na provozovatele zvítězilo konsorcium CzechToll/SkyToll s nabídkou 10,75 miliardy korun za desetiletý provoz systému.
|
Profimedia.cz
Ministr dopravy Dan Ťok (za ANO) ustoupil krajům a obcím a na silnicích první třídy, kde bude od roku 2020 nově zavedeno mýtné, ponechá možnost nulové sazby.
|
Mýtný systém se od roku 2020 rozšíří o více než 900 kilometrů na silnice první třídy. Současná mikrovlnná technologie bude nahrazena satelitním systémem. V tendru na provozovatele zvítězilo konsorcium CzechToll/SkyToll s nabídkou 10,75 miliardy korun za desetiletý provoz systému.
|