Logo magazínu

Negrelliho viadukt fascinuje Pražany! Opravy jsou ve čtvrtině, městu se po 170 letech ukazuje nahý

6/26
Prohlédnout znovu

Negrelliho viadukt fascinuje Pražany! Opravy jsou ve čtvrtině, městu se po 170 letech ukazuje nahý

V opravených obloucích by měl vzniknout prostor, kde se lidé budou scházet v malých krámcích, minigaleriích a kavárnách. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Stavba Negrelliho viaduktu na Štvanici v olejomalbě Carla Roberta Crolla z let 1846–1847 | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Odhalené jsou na původní kámen a cihlu i klenby Hrabovské větve (spojovacího viaduktu) v blízkosti autobusového nádraží na Florenci. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Také původní vyhořelé hradlo, tedy dopravna na železniční trati viaduktu, je památkou a projde rekonstrukcí. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Oblouky na ostrově Štvanice postupně mizejí. Každý kámen je kontrolován, zda nemá skryté vady. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Nepoškozené kameny jsou pečlivě očíslovány, znovu se vrátí na své místo. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Výplň oblouků a stavební kameny pod vrstvami cementu se odhalují poprvé od dob, kdy Ferdinand I. Dobrotivý (†82) zrušil v Rakouském císařství poddanství. | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Mluvčí společnosti Hochtief Linda Černá Vydrová | Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Daniel Vitouš
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Daniel Vitouš
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Daniel Vitouš
Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun. | Daniel Vitouš
Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun. | Daniel Vitouš
Ocelový most dostal k zemi největší kolový jeřáb v republice s nosností 500 tun. | Daniel Vitouš
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Alexandr Malachovský
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Alexandr Malachovský
Další etapa rekonstrukce Negrelliho viaduktu: dělníci snesli k zemi starý ocelový most z roku 1936. | Alexandr Malachovský
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Alexandr Malachovský
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu. | Alexandr Malachovský

Zádrhel po jednání s Motoristy: Babiš otáčí, nechce řešit jména. Čekat bude měsíc?

Krize manželství Belohorcové s Hájkem: Odchod z Tenerife?!

Maminka popálené Natálky: Emotivní reakce na Turkovu kauzu. „Zažili jsme si toho tak moc...“

Tragický incident v Lužné: Po potyčce zůstal jeden mrtvý, dva zranění

Poslední rozloučení s bráškou a rodiči: Při nehodě zemřelo šest lidí, přežil jen Filípek (7)

„Mám tě rád a modlím se za tebe.“ Politici píší Topolánkovi bojujícímu s rakovinou