Logo magazínu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

4/6
Prohlédnout znovu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Obratiště na Spojovací je aktuálně jediným místem, kde musí řidiči přehazovat výhybku vždy ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybka se musí přehodit v místech před touto cedulí. Pokud se tak nestane, musí ji řidič upravit ručně. | Matěj Smlsal
Tato digitální značka dává řidiči už na dálku najevo, jakým směrem je výhybka přehozená. | Matěj Smlsal

Žena, která „zkazila“ Turkovi život: Mazala jeho příspěvky, co jí uniklo? Nejen „studenti do pece“

Bolek Polívka (76) po mrtvičce: Už ho převezli domů, ale… Potřebuje trvalou asistenci!

Zdrcený kolega o smrti politika Pavlíka (†38) na D1: Poslední slova před smrtí!

Luxusní bavoráky pro stát za 250 milionů? Jde jen o „dosoutěžení“ tvrdí ministerstvo financí

Máma Terezky postřelené na FF UK: Popsala chvíle hrůzy i setkání s policistou zachráncem

Sexuální skandál v domě Michaela Schumachera: Znásilnil mě!