Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?
4
/
6
Prohlédnout znovu
Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně.
|
Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně.
|
Matěj Smlsal
Obratiště na Spojovací je aktuálně jediným místem, kde musí řidiči přehazovat výhybku vždy ručně.
|
Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně.
|
Matěj Smlsal
Výhybka se musí přehodit v místech před touto cedulí. Pokud se tak nestane, musí ji řidič upravit ručně.
|
Matěj Smlsal
Tato digitální značka dává řidiči už na dálku najevo, jakým směrem je výhybka přehozená.
|
Matěj Smlsal
Pavel Novotný pro Blesk: První dopis z vězení! Co mu nejvíce schází a čím si krátí čas?
Zdravotní potíže Evy Burešové se stupňují: Zoufalá žádost o pomoc! Doktoři? Problém nenašli
Kabinové zavazadlo povinně pro všechny? Návrh EU hrozí zdražením letenky, Česko je proti
Sbíráte v lese borůvky a houby? Českem se šíří zabijácký parazit!
Vztahová koučka o turistkách v Egyptě: Bez sexu několik let, na dovolené sedmý div světa! Jak funguje »šuk smlouva«?
Roger a Mirka Federerovi: Překvapivé odhalení o jejich vztahu!