Logo magazínu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

3/6
Prohlédnout znovu

Tajemství tramvajových výhybek: Proč někdy fungují automaticky a jindy ne?

Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Obratiště na Spojovací je aktuálně jediným místem, kde musí řidiči přehazovat výhybku vždy ručně. | Matěj Smlsal
Výhybky ovládá palubní počítač v tramvaji. Ovšem může nastat několik situací, kdy musí řidič přehazovat buď tlačítkem, nebo tyčí ručně. | Matěj Smlsal
Výhybka se musí přehodit v místech před touto cedulí. Pokud se tak nestane, musí ji řidič upravit ručně. | Matěj Smlsal
Tato digitální značka dává řidiči už na dálku najevo, jakým směrem je výhybka přehozená. | Matěj Smlsal

Pavel Novotný pro Blesk: První dopis z vězení! Co mu nejvíce schází a čím si krátí čas?

Zdravotní potíže Evy Burešové se stupňují: Zoufalá žádost o pomoc! Doktoři? Problém nenašli

Kabinové zavazadlo povinně pro všechny? Návrh EU hrozí zdražením letenky, Česko je proti

Sbíráte v lese borůvky a houby? Českem se šíří zabijácký parazit!

Vztahová koučka o turistkách v Egyptě: Bez sexu několik let, na dovolené sedmý div světa! Jak funguje »šuk smlouva«?

Roger a Mirka Federerovi: Překvapivé odhalení o jejich vztahu!