Logo magazínu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

4/17
Prohlédnout znovu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering

Moravec pro Blesk o lidech, co k němu nechodí: Pro Zemana jsme hnůj a póvl! Babiš debaty zruší

Hvězda StarDance a Zlaté labutě Dancingerová: Rozchod s otcem svého syna!

ANO dál dominuje, Spolu oslabila kauza s bitcoiny. V průzkumu posílili Piráti i Stačilo!

Pavel si »čistil hlavu« na Colours of Ostrava a pak... Spěchal opět za motorkami do Brna!

Na trajektu vypukl požár: Stovky cestujících bojovaly o život, tři mrtví

Felix Baumgartner zemřel při paraglidingu v Itálii: Zdrcující slova přítelkyně