Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie
Železniční most na Výtoni.
|
Veronika Foltová
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha.
|
ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha.
|
ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha.
|
ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha.
|
ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha.
|
ČTK / Deml Ondřej
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí
|
Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí
|
Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí
|
Správa železnic
Železniční most na Výtoni.
|
Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni.
|
Veronika Foltová
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem.
|
2T engineering