Logo magazínu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

15/17
Prohlédnout znovu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering

Ředitel Plzeňského Prazdroje pro Blesk: Lidé víc pijí doma. Jak pomáhají hospodám?

Anička Slováčková (†29): Konečně bude mít pietní místo! Mohou za to fanoušci...

Za množírnu retrívů padlo obvinění. Manželům Růžičkovým hrozí až 10 let vězení

Před 25 lety zmizel z nejstřeženější věznice v ČR: Kajínek odhalil nové detaily útěku!

Nemocné Beatce (4) nezbývá mnoho času: Boj o každý měsíc! A přání dočkat se sestřičky...

Do zimní olympiády v Miláně a Cortině zbývá 100 dní! I Češi se bojí: Stihnou to vůbec?