Logo magazínu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

12/17
Prohlédnout znovu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering

Blesk navštívil nizozemského krále doma! Zákulisí unikátního setkání s nevšedním monarchou-pilotem

Černé myšlenky vdovy po Heřmánkovi (†76) Hanky: Znovu musela myslet na smrt

Netransparentní nákupy na obraně? Obhájím každou investovanou korunu, brání se Černochová

Sanitka na Kladně skončila na šrot! Záchranářka Míša s kolegou v nemocnici svádějí těžký boj

Valinka (16) porazila smrt: Zákeřná bakterie ji připravila o nohy i část rukou! Pomůže jí pochod na Sněžku

Oslavy titulu Slavie ONLINE: Euforie mistrů! Ogbu zůstane, Kušej jel do porodnice