Logo magazínu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

1/17
Prohlédnout znovu

Čtyři roky prací a 2,5 miliardy korun: Železniční most lze opravit s minimálním zásahem do provozu, říká studie

Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Prezentace studie proveditelnosti rekonstrukce a dostavby Vyšehradského mostu, 31. října 2024, Praha. | ČTK / Deml Ondřej
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Původní konstrukce železničního mostu na Výtoni v nové lokalitě mezi Modřany a Velkou Chuchlí | Správa železnic
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Železniční most na Výtoni. | Veronika Foltová
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering
Vizualizace k nové podobě Vyšehradského železničního mostu. Postaven by mohl být do roku 2028. Spolu s mostem se počítá i se zachováním ávek pro pěší a cyklisty nebo dokonce se zřízením nové železniční zastávky hned za mostem. | 2T engineering

První zpověď Češky, která čekala na trest smrti: Markéta po deseti letech za mřížemi vypráví svůj mrazivý příběh!

Kaira Hrachovcová s partnerem: Varování před masturbací!

Putinovy zdravotní trable: Podivně se kymácel před novináři. Znovu mu škubaly nohy

Až půl metru sněhu na horách! Bílá peřina na Šumavě i Pradědu, sledujte radar Blesku

V Bratislavě našli mrtvé miminko v pračce: Matka popsala hrůzný porod! Doma měla návštěvu

Utajené manželství krasobruslaře Nepely: Takhle vypadá jeho dcera!